nemrég valaki megkérdezte, hogy nem lehet-e kiégni a kerékpárszereléstől, amire kb azt válaszoltam, hogy nem, mert hetente legalább kétszer látunk olyat, aminek nem kellene léteznie, nem beszélve a ritkaságokról mind kerékpár/alkatrész szinten vagy mérnöki megoldásban.jelen esetben sajnos az első kategóriáról van szó, miszerint tibor úgy gondolta, hogy ez a félintegrált csapágyazás a vázban teljesen hülyeség, meg neki eleve nincs is olyanja, úgyhogy így vagy úgy, de ő belerak egy normál csészés kormánycsapágyat. amint látható, sikerült.

there was a question not too long ago, whether a bicycle mechanic can burn out doing his job or not. the answer is no, because there are things to repair that shouldn’t even exist at least twice a week, not to mention the lucky minutes with rare bikes, parts or mechanical design.unfortunately, this one belongs to the first category. someone was convinced that semi-integrated headtubes are a bad idea, so he put normal cups into the frame instead with some spacers. how nice!